فرهنگ غرب = فرهنگ مهاجم

فرهنگ غرب = فرهنگ مهاجم

 
جنگ نرم و تهاجم فرهنگی و تغییر سبک و آداب و رسوم ایرانی و جایگزین کردن فرهنگ منحط خود بر ملت ایران را در پیش گرفته است و تا حدی در این عرصه پیش رفت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  صبریه، تهاجم فرهنگی یعنی تلاش برنامه‌ریزی شده و سازمان یافتة تمام یا بخشی از یک یا چند گروه اجتماعی – فرهنگی یا ملت یا جامعه یا تمدن و یا دولت بیگانه برای تحمیل مبانی  و اصول اجتماعی، باورها، ارزشها، اخلاقیات و رفتارهای مورد نظر خویش بر سایر گروهها و جوامع، همچنین ارائه اطلاعات انبوه به ملتها و تغییر در نظام ارزشهای آنها به طوری که تصمیم‌گیریها در کشور مورد تهاجم منجر به تأمین منافع سیاسی، اقتصادی و ... کشورهایی شود که از این حربه استفاده می‌کنند.

 

سالهاست که دشمن پس از اینکه از جنگ سخت با کشور ما خسته شد جنگ نرم و تهاجم فرهنگی و تغییر سبک و آداب و رسوم ایرانی و جایگزین کردن فرهنگ منحط خود بر ملت ایران را در پیش گرفته است و تا حدی در این عرصه پیش رفت است ما که برای ساختن این بخش  اصلی و اساسی از تمدن نوین اسلامی که همان سبک زندگی است بسیار تلاش کرده ایم بشدت باید از تقلید پرهیز کنیم؛ تقلید از آن کسانی که سعی دارند روشهای زندگی و سبک و سلوک منحط زندگی را به ملتها تحمیل کنند.

 

 امروز مظهر کامل و تنها مظهر این زورگوئی و تحمیل، تمدن غربی است و تقلید از غرب برای کشورهائی که این تقلید را برای خودشان روا دانستند و عمل کردند، جز ضرر و فاجعه به بار نیاورده است.

 

فرهنگ غرب، یک فرهنگ مهاجم است فرهنگ غرب، فرهنگ نابودکننده ی فرهنگهاست هرجا غربی ها وارد شدند، فرهنگ های بومی را نابود و بنیان های اساسیِ اجتماعی را از بین برده اند؛ تا آنجائی که توانستند، تاریخ ملتها را تغییر دادند، زبان آنها را تغییر دادند، خط آنها را تغییر دادند.


نظرات شما عزیزان:

ghazal
ساعت18:33---26 بهمن 1397
مسئولین باید با فراهم ساختن زمینه ی رشد استعدادها و ظرفیت هاي جوانان و پرورش آنها و همچنین روشنگری در پیشگیری از نفوذ فکری، سیاسی و فرهنگی دشمن مانع پیش روی فرهنگ غربی بشوند.



naderplc
ساعت21:38---16 بهمن 1397
بسیار عالیست
پاسخ: ممنون از حسن نظر شما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: فرهنگ مهاجم فرهنگ غرب تغییر همسو با اهداف دشمن تهاجم فرهنگ مهاجم
[ 13 / 11 / 1397 ] [ 19:19 ] [ NEGIN*N ]
[ ]